Vaikka tavallisesti ajattelen edes vähän mitä sanon, niin kyllä niitä poikkeuksiakin on. Varsinkin silloin minun pitää ajatella mitä sanon ellen halua kuulla siitä vielä kuukauden päästä.

Minulla on ollut nyt muutaman päivän sisällä pari keskustelua, joissa olisin voinut hieman miettiä mitä sanon.

ENSIMMÄINEN:

Juttelin erään henkilön kanssa vähän kaikesta, kunnes tunnettuun tapaan seurassani ollut henkilö päätyi arvostelemaan ihmisten ulkonäköä. Ensimmäisenä minua ja siitä sitten yleisemmin. Pientä riitaa tuli minun ulkonäöstäni ja persoonallisuudestani. Lopulta kyseinen henkilö päätyi tulokseen (vastaväitteitäni huomioimatta) että minä en ole ruma enkä lihava, mutta olen täysi idiootti, jonka juttuja ei kukaan kestä. Ei se nyt aivan mene niin todellisuudessa, mutta jokaisella on oma näkemys ja siitä kannattaa pitääkin kiinni. Sitten kysäisin tältä henkilöltä, että minkälaisen jätkän (Huom! Itse hän on tyttö) hän sitten oikein haluaisi. Vastauksena sain että todella hyvännäköinen, pitkä, hyvästä perheestä, terve ja muutenkin täydellinen. Tuli siihen sanottua "hei (hänen nimensä), maailma ei oo täys Ken -nukkeja". Ja nyt minua muistutetaan tästä joka ikinen sekuntti. No ehkei ihan, mutta vähintään kolme kertaa päivässä.

TOINEN:

Taas juttelin tämän saman henkilön kanssa. Tuli juttua henkilöistä, jotka tuntee netin kautta, ja siitä että haluaisiko joskus nähdä. (Itsellänihän on tarkoitus erään kanssa tavata. Ja parin kanssa olen jo tavannutkin.) Mutta hetken päästä aloin itse jo nukkumaan kun väsytti kauheasti. Sitten tämä henkilö sanoi, että "sä et haluu nyt mitään muuta ku nukkuu". Minä sitten siihen että "en niin, eiku haluunpas, haluan et on kesäloma ja et pääsen pois kotoa". Hän hieman tympääntyi kun tiesi mitä tarkoitan ja sanoi "älä jaksa jauhaa". Minä sitten taas sen suurempia ajattelematta sanoin "mä en haluu mitään muuta enemmän kuin sitä". Tietenkin minä tarkoitin etten halua mitään muuta enemmän kuin päästä pois kotoa ja käydä erään ihanan henkilön luona, mutta tottumuksestaan ajatella kaksimielisesti kanssani ollut henkilö ajatteli että tarkoitin "sitä" ja oli että "uu, ai siks sä haluut sinne".  

Että sellaista tällä kertaa. ;D