Tätä on kyllä sitten odoteltukin. Ensimmäisen jakson koeviikko löysi viimein loppunsa. Nyt ei muuta kuin odotella pääsikö kursseista läpi. Ensimmäisen kerran tänä lukuvuonna saa ottaa hieman rennommin. Toisaalta nyt tuli tekemisen puutetta, enkä keksinyt yhtään parempaa tekemistä, kuin kirjoitella erään Pekemon ja Teininoita - pätkän repliikkejä.

Tässä tulos (jos joku huomaa virheitä, niin voisi ystävällisesti ilmoittaa, kiitoksia!):

Muutamissa kohdissa voi repliikki olla täysin väärä epäselvyyden vuoksi. Niinpä muutamiin kohtiin olen saanut apua muilta, koska itse en tiennyt yhtään mitä kyseinen henkilö sanoi. Jos itse olet eri mieltä jostakin kohdasta, ilmoita siitä. Jos jaksat.

YouTube: Pekemon ja Teininoita<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

http://www.youtube.com/watch?v=6KF-VaVfpuQ

 

Hahmot:

 

-         Teininoita

-         Ash Ketchum

-         Pikachu

-         Misty

-         Brock

-         Jessie

-         James

-         Meowth

 

Tästä se lähtee...

 

 

Teininoita: Uusia neekereitä...

 

 

Ash: Eihän täällä mitään puolukkaa oo... Ooks sä rasisti ku kusetat aina meitä viattomia?

Misty: Noin ei saa sanoa täti-ihmiselle.

Ash: Jos sä oot täti-ihminen, mä en oo seksuaalisesti poikkeava.

Brock: Älä vihaa!

 

Ash: Hei pikkutyttö, saat karkkii, jos tuut mun pakettiautoon.

Teininoita: Neekeri!

Ash: Nyt menit aukoo väärälle neekerille!

Teininoita: Neekeri, neekeri, neekeri, neekeri

Ash: No nyt tulee turpaan!

Brock: Älä vihaa!

Ash: Säkin joudut kenttään.

 

Ash: Oooh! Auta Allah! -- Kiitos Allah!
Brock: Matkaopas kertoo, että tuo on valkoisten asuinaluetta.

Ash: Ei ole enää kauaa... Rakkaat neekerit, valmistautukaa taistoon.

Misty: Mä oon täs miettiny, että sä et oo oikeesti neekeri, että mitä tää kaikki tarkottaa...

Ash: Mitä?! Onko sustaki tullu rasisti!

Brock: Älä vihaa!

 

 

Brock: Ei mee kämppään.

 

Ash: Mua ei saa pussata tytöt! Mua saa pussata vaa pekemonit, koska olen pekefiili!

James: Me taas tykätään lapsista...

Jessie: Varsinkin neekerilapsista. Tulkaa meidän kanssa jatkoille. Meillä on monta purkkia puolukkahilloaaaaaaaaaaah!

Ash: On todella järkevää lähteä parin ventovieraan naisen kanssa heidän asunnolleen parin puolukkahillopurkin toivossa.

 

 

Jessie: Tuonne päin ja housut nilkkoihin.

Misty: Jotenkin mä arvasin tän..

James: Saimme keltaisen panohiiren.

Ash: Rasistiiit!

Jessie: Mul on paljon enemmän habaa.

 

James: Spedet

 

Ash: Tiesin että joudun ennen pitkään pehmustettuun huoneeseen.

Misty: Hyvä shoppailupäivä meni pilalle sun takias!

Brock: Älä vihaa!

 

Jessie/James: Tässä kuutiossa vietätte loppuelämänne ja teille tullaan tekemään kokeita radioaktiivisilla aineilla.

 

Jessie ja James: Älkää surko. Teidän vanhemmille lähetetään hyvästeiksi paskaiset postikortit.

 

Ash: Rakettilahko! Minun olisi pitänyt arvata! Ei.. Te teitte minulle poskisuudelman, eiiii! Pusunne takia sain teiltä ruton ja muita tauteja.

Jessie: Meitä on kaksi...

James: Raiskattavaksi...

Jessie: Maailma kaipaa suvaitsevuutta..

James: On kansamme vähemmistö, ja se etsii aina jotain uutta.

Jessie ja James: Me kaipaamme vain vähän huomiota!

Misty: Tuo on jo vanha..

Ash: Keksikää uus.

Jessie: Teidän pitää maksaa miljoonien lunnaat, jos haluatte takaisin... Teidän keltaisen panohiirenne.

Ash: Ihan sama. Pitäkää se randomi rotta! -- Mitä vit...!

 

 

Jessie: Koko järjestelmä kaatui..

Meowth:  Te ootteki tollasii noobeja, ette tiiä koneista mitää... -- Kato, joku randomi pikkulikka tuli.

Jessie: Nyt ei kerkii

Meowth: Mee piiloon

Jessie: Sori, mutta me pidämme satuhetkeä vain lauantaisin...

James: Kirjastossa.

 

James: Pingi nousi yli kuuden tuhannen

Jessie: Eiii!

Meowth: Lakiarobi

Jessie/James: Ei mennä enää ikinä ruotsalaiselle servulle..

 

Ash: Kerrankin teevestä tulee hyvää ohjelmaa.

 

Ash: Siis palautiks sä mun pikachun. Rasisti, kiitos! Mut silti mä aion kostaa.

Misty: Voi saatana. Se meinaa tappaa meidät!

Ash: Mä oon liian outo kuolemaan! – Nähdään seuraavassa elämässä..

 

Teininoita: Neekeri!

 

Tähän se loppui...

 

 

THE END!