Kokeilehan tätä! Saat mukavan ja lyhyen tarinan itsestäsi, eikä sinun tarvitse kuin kirjoittaa nimesi. Mahtavaa ja helppoa! Voit jopa saada tarinan omaksesi kopioimalla sen! Vau! Eikä siinä vielä kaikki, joka kerta kun generoit nimesi, saat uuden tarinan. Joten eikun kokeilemaan. Klikkaat vain tätä!

Tässä oma pieni tarinani (joka tuli ensimmäisellä kokeilu kerralla):

Nina putkahti maailmaan eräänä vihreänä iltapäivänä. Seuraavana päivänä näki että hänestä tuli mies.. Perhe oli mahtava ja he eivät nähneet hätää. Koulussa hän ahkeroi kovasti, siellä häntä ei pidetty idioottina.

Jo opiskeluaikoina häntä alkoi ällöttämään sekoilu, niinpä ammatiksi tuli siat.

Nina
kehittyi neljännelläkymmenellä varsin pelottavaksi. Päähänsä hän sai keltaiset hiukset, sekä siniset silmät.
Amalgaamipaikoista johtaen hän oli hyvin juhlivainen. Lempiruokaansa pannukakkuja hän sai työskennellen rikollisena.

Nina tupakoi satunnaisesti mutta ei käytä nuuskaa. Alkoholia hän juo bussissa.

Hän vaihtoi itselleen puolison jonka kanssa meni vahingossa naimisiin.

Sen pituinen se.

--------------------------------------

Mukava tarinahan tuo. Mutta nyt olen todella järkyttynyt. Olenhan jo sentään 16 vuotta, mutta vasta nyt sain tietää olevani MIES! Olen hieman pettynyt, sillä kukaan ei koskaan kertonut sitä minulle. Onneksi on olemassa tapa saada asia selville. Toisaalta hämmennyin lisää, kun seuraavalla kokeilu kerralla olin sittenkin nainen. Joten kysmys kuuluu: "Mikä ihme minä oikein olen?!"